Modnom «olimpijskom» revijom u Piranha baru u Zagrebu, u ponedjeljak 2. kolovoza, uz nazočnost brojnih predstavnika sportskog i javnog života, čelnika Hrvatskog olimpijskog odbora, preds...
Modnom «olimpijskom» revijom u Piranha baru u Zagrebu, u ponedjeljak 2. kolovoza, uz nazočnost brojnih predstavnika sportskog i javnog života, čelnika Hrvatskog olimpijskog odbora, predsjednika i glavnog tajnika, Zlatka Mateša i Ivice Miočića Stošića, te šefa Misije hrvatske olimpijske delegacije Damira Šegote, marketinški tim Hrvatskog olimpijskog odbora na čelu s direktorom marketinga Rankom Četkovićem, sportskoj je javnosti predstavio sportsku odjeću i obuću koju će hrvatski olimpijci nositi za vrijeme Olimpijskih igara u Ateni. Tako je «olimpijska» modna linija, kompleti sportske odjeća za natjecanje i slobodno vrijeme donirane od Adidasa, odjeće i obuće za mimohod na svečanosti otvaranja tvrtki NES i Mr. Joseph te naočale Bolle, dizajnerskog sastava HOO-a, Maje Čizmić, Petre Nosso i Silvije Lukšić, prvi su put prigodno i nadahnuto dizajnirana za hrvatske sudionike na Olimpijskim igrama, kompozicijama crveno-bijleih kockica i bojama hrvatske zastave.