Marketing

Marketing Hrvatskog olimpijskog odbora zasnovan je na činjenici da je hrvatski sport zahvaljujući vrhunskim sportskim dostignuća sportaša, jedan je od najboljih hrvatskih proizvoda. No, isto je tako činjenica da se samo vrhunskom organizacijom rada, uvođenjem novih stručnih saznanja, te primjenom znanstvenih dostignuća može utjecati na razvoj i održavanje vrhunskih sportskih rezultata. Sve zajedno zahtjeva stabilnu materijalnu osnovu rada hrvatskog sporta i Hrvatskog olimpijskog odbora kao najvišeg nacionalnog sportskog tijela koje ima obvezu stvarati uvjete za nesmetan razvoj sporta i olimpijskog pokreta u Hrvatskoj. Sukladno usvojenoj „Strategiji razvoja marketinga HOO-a“ u 2007. godini poduzete su aktivnosti na povećanju vlastitih prihoda prije svega u pronalaženju partnera među gospodarskim subjektima kako na hrvatskom tako i na međunarodnom tržištu spremnih da podrže projekte u kojima sudjeluju vrhunski hrvatski sportaši.


Polazeći od činjenice da je većina uglednih gospodarskih subjekata s potencijalom za sponzorsku kategoriju najviše razine već pristupila HOO-ovom marketinškom programu bilo kao generalni ili zlatni sponzor, ili članstvom u Hrvatskoj marketinškoj olimpijskoj obitelji, Hrvatski olimpijski odbor odnedavno okreće se i uvjetno rečeno manjim tvrtkama s manjim financijskim potencijalom za marketing no spremnima na suradnju. Ohrabruje činjenica da za potporu hrvatskih sportaša pokazuju gospodarski subjekti koji dosad nisu bili na taj način prisutni u sportu, kao što su petrokemijska industrija i neka područja zdravstva. Imajući u vidu iskustva i odlične rezultate organizacije Hrvatske kuće na Olimpijskim igrama u Ateni, Pekingu, Londonu, te ZOI Torino i Soči u suradnji s Hrvatskom gospodarskom komorom i Hrvatskom turističkom zajednicom, te pojedinim gospodarskim subjektima, učinjeni su značajni koraci u gospodarskim i sportskim odnosima Hrvatske i zemalja domaćina.

Brošura marketing programa - pdf, online

Pravila o korištenju imena, lika, djela članova Hrvatske olimpijske delegacije - Igre Tokio 2020.
Opće oglašavanje - obrazac za dobivanje suglasnosti - Tokio 2020.

Pravila o korištenju imena, lika, djela, fotografija sportaša i drugih članova Hrvatske olimpijske delegacije - ZOI Peking 2022. 

Opće oglašavanje - obrazac za dobivanje suglasnosti - ZOI Peking 2022.

Zagreb, 6. prosinca 2022. - Toyota Hrvatska i ove se godine priključila humanitarnoj akciji „Djeca Hrvatske za djecu Klaićeve - Želim ti osmijeh“. U sklopu akcije za mališane iz Klinike za dječje bolesti Zagreb pripremljeni su prigodni darovi, kako bi donijeli barem dašak blagdana, veselja i dobrih želja.

Topusko, 2. studenoga 2022. - Partner hrvatskih olimpijaca i paraolimpijaca za mobilnost, tvrtka Toyota Croatia, i mreža ovlaštenih Toyota partnera u Hrvatskoj uručili su donaciju Srednjoj školi Topusko. Podrška u obliku novčanih sredstava i informatičke opreme uručena je u skladu s društveno odgovornim poslovanjem i Toyotinom globalnom inicijativom Beyond Zero, čiji je cilj graditi održivi svijet u kojem nema ograničenja u slobodi kretanja, nema prepreka i nitko nije isključen.

Poreč, 16. listopada 2022. - Poreč je i ove godine ugostio vrhunske sportaše, predavače i sajamske izlagače te okupio brojne ljubitelje sporta - sve u sklopu 6. regionalnog sajma i konferencije Sport Fest koji se održavao od 14. do 16. listopada u dvorani Žatika.