Zagreb, 18. ožujka 2020. - Iz Hrvatske olimpijske akademije (HOA) izvijestili su o načinu rada sa strankama u HOA-i tijekom aktualne situacije s prijetećom ugrozom zdravlja građana koronavirusom, a u kojoj se preporučuje reduciranje izravnih kontakata i odrađivanje poslova elektroničkom komunikacijom. U dopisu, kojeg je potpisao ravnatelj HOA-e Saša Ceraj, stoji: 

Poštovani,

na temelju Odluke Upravnog vijeća Hrvatske olimpijske akademije (UV HOA) sa 9. elektronske sjednice UV HOA-e, Uputa Vlade Republike Hrvatske o radu od kuće u slučaju izvanrednog stanja, Mišljenja Ministarstva Uprave RH i Preporuke Hrvatskog olimpijskog odbora za rad vezano uz pojavu Korona virusa COVID – 19, te izvršenih pripremnih radnji Stručne službe Hrvatske olimpijske akademija vezanih uz provedbu zadaća i zaduženja djelatnika, obavještavamo vas da će djelatnici Hrvatske olimpijske akademije od 19. ožujka 2020. raditi van sjedišta, osim ravnatelja Hrvatske olimpijske akademije koji će preuzeti dežurstvo u sjedištu Hrvatske olimpijske akademije.
Djelatnici koji će raditi van sjedišta (od kuće) i dalje su dostupni na mobitel i e-mail u radnom vremenu HOA-e.
Svi zahtjevi za potvrdama i drugim upitima biti će obrađen u najkraćem mogućem roku u skladu s izvanrednim okolnostima te molimo za strpljenje i uvažavanje trenutnog stanja.
Rad sa strankama u sjedištu HOA-e obustavlja se do daljnjega i provoditi će se putem elektroničke komunikacije.

Službeni kontakt Hrvatske olimpijske akademije:
-Telefon: 01 3650 553
-E-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Molimo sve stranke za razumijevanje, pozivamo na odgovorno ponašanje, solidarnost, mirnoću, pomoć drugima u potrebi i poštivanje uputa Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, Nacionalnog kriznog stožera i drugih nadležnih institucija.